Serwis rowerowy
W cenie abonamentu LajkBike wypożyczający otrzymuje nie tylko rower, ale też ma zapewnioną usługę naprawy usterek!
Zgłoszenia usterek (przebita dętka, zerwany łańcuch, kłopoty z przerzutkami czy hamulcami) należy przekazywać nam za pośrednictwem panelu użytkownika.
Potem należy dostarczyć rower do naszego serwisu lub pozostawić go w ogólnodostępnym miejscu na terenie Gminy Miejskiej Kraków (zawsze trzeba pamiętać o pełnym zabezpieczaniu roweru!).
Naprawimy usterkę tak szybko jak będzie to możliwe, nie dłużej niż:
- w ciągu 2 dni roboczych od dostarczenia roweru do serwisu ZTP (w godzinach jego pracy, czyli do 17:00);
- w ciągu 4 dni roboczych od przekazania zgłoszenia, w przypadku pozostawienia roweru na terenie miasta.
W uzasadnionych przypadkach, w których naprawa usterki będzie wymagała dłuższego czasu, wypożyczający będzie o tym poinformowany, a abonament zostanie wydłużony o te „nadprogramowe” dni.
Naprawiony rower można odebrać we wskazanej przez nas lokalizacji (serwis przy ul. Przewóz 21 lub siedziba ZTP przy ul. Wielopole 1).