Serwis rowerowy

W cenie abonamentu LajkBike wypożyczający otrzymuje nie tylko rower, ale też ma zapewnioną usługę naprawy usterek!

Zgłoszenia usterek (przebita dętka, zerwany łańcuch, kłopoty z przerzutkami czy hamulcami) należy przekazywać nam za pośrednictwem panelu użytkownika.

Potem należy dostarczyć rower do naszego serwisu lub pozostawić go w ogólnodostępnym miejscu na terenie Gminy Miejskiej Kraków (zawsze trzeba pamiętać o pełnym zabezpieczaniu roweru!).

Naprawimy usterkę tak szybko jak będzie to możliwe, nie dłużej niż:

  • w ciągu 2 dni roboczych od dostarczenia roweru do serwisu ZTP (w godzinach jego pracy, czyli do 17:00);
  • w ciągu 4 dni roboczych od przekazania zgłoszenia, w przypadku pozostawienia roweru na terenie miasta.

W uzasadnionych przypadkach, w których naprawa usterki będzie wymagała dłuższego czasu, wypożyczający będzie o tym poinformowany, a abonament zostanie wydłużony o te „nadprogramowe” dni.

Naprawiony rower można odebrać we wskazanej przez nas lokalizacji (serwis przy ul. Przewóz 21 lub siedziba ZTP przy ul. Wielopole 1).

Skip to content